7 توصیه برای این که بازاریابی دیجیتالی را باکیفیت تر انجام دهید
7 توصیه برای این که بازاریابی دیجیتالی را باکیفیت تر انجام دهید
دو شنبه 9 تير 1399 ساعت 17:11 | بازدید : 297 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

7 توصیه برای این که بازاریابی دیجیتالی را باکیفیت تر انجام دهید

 

1. سعی کنید برای ویدیوهایی که به منظور بازاریابی به اشتراک می گذارید؛ یک کانال ایجاد کنید. در حدود 85 درصد از ویدیوهای فیسبوک بدون صدا پخش می شوند. در صورتی که حدود 60 درصد از ویدیوهایی که در استوری های اینستاگرام قرار داده می شوند با صدا پخش می شوند! بنابراین خیلی مهم است که بدانید که ویدیوهایتان را کجا به اشتراک می گذارید!

بنابراین این که می‌خواهید چه نوع ویدیوهایی را به اشتراک بگذارید بستگی به این دارد که می خواهید با چه نوع مخاطبینی در ارتباط باشید. پس سعی کنید تا برای این کار یک کانال ایجاد کنید (به عنوان مثال در صورتی که 18 ویدیو دارید که درباره یک محصول خاصی هستند که شرکت شما آن را تولید می کند؛ و می خواهید این 18 ویدیو را در وب سایت یوتیوب به اشتراک بگذارید؛ بهترین کار این است که در یوتیوب یک کانال ایجاد کنید و سعی نمایید تا این ویدیوها را در این کانال به اشتراک بگذارید.) این کار به شما کمک می کند تا کیفیت بازاریابی خود را با استفاده از ویدیو بهتر کنید و مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید.

2. وقتی که بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی انجام می دهید در صورتی که از پلتفرم های مختلفی برای بازاریابی استفاده می کنید (به عنوان مثال در صورتی که هم از پلتفرم فیسبوک استفاده می کنید و هم اینستاگرام و توییتر و غیره) سعی کنید کاری کنید که پیام هایی را که می خواهید به مشتریان خود انتقال دهید شبیه به هم باشد. شما باید این پیام ها را برای خودتان بررسی کنید و ارتباط میان آن ها را برای خودتان روشن نمایید. سعی کنید کاری کنید که مشتریان هم به خوبی متوجه ارتباط این پیام ها با هم بشوند. نباید در اینستاگرام به یک شیوه پیام بدهید و در توییتر به یک شیوه دیگر این کار را انجام دهید و در فیسبوک نیز به گونه‌ای دیگر و... چون این کار منجر می شود که به هویت برند و تصویری که مشتریان و مخاطبین از شما و برندتان دارند آسیب می رسد و آن ها احساس می کنند که با یک برندی روبرو هستند که دارای یک هویت چندگانه می باشد. بنابراین حتماً اطمینان حاصل نمایید که هویت برند در تمام انواع این پیام ها حفظ شود.

3. در صورتی که برای بازاریابی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی از چند پلتفرم استفاده می‌کنید؛ بررسی کنید که با استفاده از کدام پلتفرم از همه بیشتر موفق خواهید بود. البته منظور این نیست که به پلتفرم های شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز توجه نکنید ولی سعی کنید بیشتر تمرکزتان را بر روی پلتفرمی قرار دهید که از همه بیشتر برایتان مخاطب دارد. به عنوان مثال در صورتی که متوجه شدید که در اینستاگرام تعداد کاربران بیشتری شما را فالو می‌کنند و محبوبیت بیشتری نسبت به پلتفرم های دیگر (مانند فیسبوک و غیره) دارید؛ سعی کنید تمرکزتان را بر روی آن بگذارید و در عین حال که بر روی پلتفرم های دیگر شبکه های اجتماعی تان نیز توجه می کنید و در آن ها هم پست می گذارید؛ بخش عمده انرژیتان را بر روی پست گذاشتن در اینستاگرام بگذارید و سعی نمایید تا محبوبیت خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. این کار به شما کمک می‌کند که بر تعداد مشتریان وفادار و دایمی خودتان بیفزایید و کاری کنید که آن دسته از افرادی که به عنوان مشتریان بالقوه (Potential customers) شما هستند تبدیل به مشتریان دایمی شوند. این کار همچنین باعث می شود که میزان وفاداری مشتریان به شما هم افزایش پیدا کند.

4. در صورتی که با استفاده از وبلاگ و وب سایت به بازاریابی می پردازید؛ حتماً استفاده از ویدیوها را فراموش نکنید. یکی از روش‌های بسیار مفید و موثر برای افرادی که با استفاده از وب سایت و وبلاگ بازایابی می کنند استفاده کردن از ویدیوها می باشد.

چرا؟ گوگل ویدیوها را دوست دارد. الگوریتم های رده بندی کننده مربوط به موتورهای جستجوگر گوگل به گونه ای طراحی شده‌اند که در صورتی که ببینند که در وب سایت و یا وبلاگ شما ویدیوهایی باکیفیت وجود دارند؛ رده بندی این وب سایت و یا وبلاگ را بالاتر قرار می دهند. بنابراین در صورتی که شما از ویدیوها در وب سایت و یا وبلاگتان استفاده کنید می توانید امید داشته باشید که کیفیت "بهینه سازی موتورهای جستجوگر" برای وب سایت شما افزایش پیدا کند و در نتیجه تعداد افراد بیشتری می‌توانند ویدیوهای شما را ببینند. بر اساس تحقیقات انجام گرفته در این زمینه، وب سایت‌هایی که در آنها ویدیوهای باکیفیت وجود دارد نسبت به وب سایتهای دیگر به احتمال 53 برابر در رده بندی های بالاتری قرار خواهند گرفت! بنابراین در صورتی که از ویدیو در وب سایت و یا وبلاگتان استفاده کنید شانس افزایش مشتریان برای شما چندین برابر می شود!

5. همیشه به "کیفیت محتوا" توجه کنید. یکی از مهم ترین نکته‌هایی که باید در رابطه با بازاریابی دیجیتالی به طور کلی (چه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و چه با استفاده از وب سایت و یا هر روش دیگری)  مدنظر داشته باشید این است که همیشه باید محتوایی باکیفیت تولید کنید. کیفیت محتوایی که شما تولید می‌کنید نقش مهم و کلیدی در جلب کردن مشتریان دارد. در صورتی که محتوای بی کیفیت و بی ارزش تولید کنید اینرا مسلم بدانید که مشتریان کمتری جلب می شوند. همیشه عبارت "محتوا پادشاه است" را به خاطر داشته باشید. در صورتی که محتوای شما کیفیت مطلوب نداشته باشد؛ نه تنها کیفیت بازاریابی شما پایین خواهد آمد؛ بلکه این کار می تواند لطمات جبران ناپذیری را به کل تجارت شما بزند. بنابراین سعی کنید برای این‌که محتوای باارزش و باکیفیت تولید کنید که نشان دهنده برند شما باشد؛ زمان و پول زیادی (البته تا جایی که بودجه کار به شما اجازه می دهد!) مصرف کنید و اطمینان داشته باشید که صرف هزینه و زمان برای این کار ارزشش را دارد!

6. از اشتراک گذاری محتوای باکیفیتی که در گذشته به اشتراک گذاشته اید نترسید. چه با استفاده از وب سایت و وبلاگ بازاریابی کنید و چه این کار را با استفاده از شبکه های اجتماعی انجام دهید، نترسید از این که دوباره محتوای قدیمی و باکیفیت خود را به اشتراک بگذارید. همچنین در بسیاری از موارد می توانید با توجه به تغییرات جدید، به روز رسانی‌های کوچکی هم در این پست ها ایجاد کنید اما خیلی از موارد بدنه اصلی این پست‌ها هنوز هم می تواند برای شما سودمند باشد. بنابراین از این کار نترسید و سعی کنید تا این پست ها را دوباره به اشتراک بگذارید. در مورد شبکه‌های اجتماعی نیز اوضاع به همین صورت است و شما می توانید پست‌های باکیفیت و قدیمی خودتان را دوباره به اشتراک بگذارید.  انجام دادن این کار منجر می شود که شما می توانید مخاطبین بیشتری را به خود جلب کنید.

7. محتوایی تولید کنید که بیشتر جنبه تعاملی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که تقریباً 91 درصد از مشتریان سعی می کنند به دنبال محتوایی باشند که بیشتر جنبه تعاملی داشته باشد. در سال‌های اخیر بازاریابی محتوایی تغییرات زیادی کرده است و این روزها، بازاریابان سعی می کنند تا مشتریان آن چه را که می خواهند بدست آورند. بنابراین محتوای بازاریابی در سال‌های اخیر بیشتر جنبه تعاملی دارد. بنابراین شما برای این که در این وضعیت رقابتی از دیگران جلو بزنید باید کاری کنید تا محتوای تعاملی داشته باشید و کاری کنید که مشتریان جلب کار شما شوند. شما باید به آن ها ثابت کنید که آن ها را دوست دارید و برای آن‌ها ارزش قایل هستید. در صورتی که چنین ارتباطی با آن ها برقرار کنید؛ احتمال این که آن ها مشتریان همیشگی شما شوند خیلی بیشتر می شود. برای این کار می توانید از شیوه های مختلف مانند نظرسنجی‌های مختلف، ایجاد جلسات پرسش و پاسخ با آنها، تولید کردن ویدیوهای 360 درجه ای و انجام کارهایی از این قبیل استفاده نمایید. شما باید کاری کنید که آن ها هم احساس کنند که می توانند در این کار دخالت و داشته باشند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 101
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 127
:: بازدید ماه : 101
:: بازدید سال : 1308
:: بازدید کلی : 5808